úterý 9. dubna 2013

Fashion Coca-cola


Nevím jestli jste zaregistrovali (já si toho všimla v této době, ale spolupracovali s jinými už dávno), ale myslím, že tak rok/dva roky zpátky přišla Coca-cola s tím, že bude na obalu svých lahví a plechovek spolupracovat s Karlem Lagerfeldem. A z této spolupráce vzešly krásné trendy obaly. Tehdy byla tato limitovaná edice k dostání pouze ve Francii, ale pro její velký úspěch ji globálně rozšířili. Jelikož je Cola celebritou mezi nápoji nenechalo si tuto příležitost ujít řada dalších známých módních návrhářů. Do jedinečných outfitů ji oblékli například Roberto Cavalli, Donatella Versace, Fendi, Moschino a mnoho jiných. 
Už v roce 2011 jsem z toho byla nadšená a moc chtěla mít také kolekci domu, ale objednat přes e-bay se mi to nechtělo. Neni to ono. A letos když jsem jela do Paříže, byl cíl jasný. Sehnat novou kolekci Coca-Coly os Marca Jacobse, která přišla na trh v březnu 2013! A ano mám jí! A je úchvatná. Sice jen plechovky, ale i to se počítá :-)))
Článek jenom o spojení Coca-Coly a známých návrhářů by vydal na nějakou brožurku. Proto se k jednotlivým kampaním určitě někdy vrátím!

Jak se Vám líbí design od Marca Jacobse? Kterou kolekci by jste si koupili za ty roky nejraději? Já všechny! :D


MARC JACOBS

Tuhle reklamu MUSÍTE vidět 
Marc Jacobs pro Coca Colu - jedním slovem úchvatné!!!




Pro rok 2013 představila jako nového kreativního ředitele light koly obdivovaného a uznávaného módního návrháře Marca Jacobse.
A z této spolupráce vzešla nová limitované kolekce. Je nádherná. K této příležitosti vznikla i reklama (viz.výše) a myslím, že to byl skvělý krok a hodně lidí je tím stejně nadšená jako já.  Sám Marc si v ní zahrál a mě příjde neodolatelný. Je to charizmatický chlap každým coulem. A šediny mu sedí a dodávají ten největší šarm. Cola Cola light ji sice už od roku 1982 pořád stejná, ale obal nový a úchvatný. 
Pod jeho vedením vzniky tři plechovky, které jsou inspirované třemi desetiletími. Navrhl plechovky, ve kterých se odráží osmdesátá, devadesátá léta a nakonec i začátek 21.století.





A takhle vypadá celá krabice když si ji přinesete .. Ani rozbalit ji nechci :)




KARL LAGERFELD






A někteří další


Roberto Cavalli 2008
Jean Paul Gaultier 2012 Night & Day

Manolo Blahnik 2009

Diane von Furstenberg


Moschino 2008


"Diet Coke je ikona ... a ja miluji ikony" (Marc Jacobs)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...